איש השב"כ לשעבר: "ערורי ייצג את התעצמות החמאס בעולם"

המהדורה המרכזית No Comments on איש השב"כ לשעבר: "ערורי ייצג את התעצמות החמאס בעולם"

החיסול העוצמתי בלבנון: דורון מצא, לשעבר בכיר בשב"כ, מעריך הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "לחיסול יש השפעה מסוימת גם על המחבל הזוטר בשטח וגם על הצמרת הפיקודית. האירוע מייצג תובנה ישראלית עמוקה שחמאס הפך להיות אש"ף של שנות ה-70. שורה התחתונה: אנחנו כן הולכים לתגובה מסויימת של החיזבאללה אבל גם הם וגם ישראל ינסו להכיל את האירוע ולא להיגרר למשהו גדול יותר"

צילום: הביטחוניסטים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דורון מצא, לשעבר בכיר בשב"כ, שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' על החיסול אמש בלבנון: "לחיסול יש השפעה מסוימת גם על המחבל הזוטר בשטח וגם על הצמרת הפיקודית. האירוע מייצג תובנה ישראלית עמוקה שחמאס הפך להיות אש"ף של שנות ה-70. סלאח ערורי מייצג את התהליך הזה".

עוד אמר: "הנוכחות של חמאס הופכת להיות אזורית. כבר כמה שנים שאנחנו רואים שיגורים של החמאס משטח לבנון. מתנועה מקומית היא כבר בעלת אחיזה גלובלית. אפילו בדנמרק כבר יש תשתית חמאס. ערורי פעל בלבנון, שם הבייס שלו והוא עבד בשיתוף פעולה מלא עם החיזבאללה".

לדבריו: "נסראללה דיבר אתמול על תגובה מסוימת ואני חושב שהם ספגו עלבון בעצם החיסול בשטחם, אבל הם לא ירצו להיכנס למלחמה כוללת מול ישראל".

"בשורה התחתונה: אנחנו כן הולכים לתגובה מסויימת של החיזבאללה אבל גם הם וגם ישראל ינסו להכיל את האירוע ולא להיגרר למשהו גדול יותר"

האזינו



0 תגובות